mandag den 23. september 2013

Pomp de lux blog event



 



Igår søndag var jeg inviteret til blog event hos Pomp de lux.

I de skønneste omgivelser blev der fremvist en rigtig fin kollektion fra Pomp de lux, spist kage(r) og sludret med de andre søde blog piger.

Jeg har aldrig handlet hos Pomp de lux- så jeg var meget spændt. 
Men der var virkelig mange fine styles til både drenge og piger.

Fik shoppet både til Dicte og Sigurd. Lidt med bestemt godt!
Jeg syntes kjolen på øverste billede er rigtig sød, den kunne godt gå hen og blive julekjolen!

Cardiganen er til Sigurd, jeg var ret vild med den inden jeg så den live, og jeg blev bestemt ikke skuffet. Den er 80% bomuld og 20% uld.

Glimmerbukserne er til Dicte, som ellers kun er en kjole pige. Men jeg er ret sikkert på at med alt det glimmer og palietter, de vil blive et hit.

Fik jeg nævnt at priserne er ret gode!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar