torsdag den 21. marts 2013

Norlie





Vi er nok ikke de eneste som drømmer om sol og strand for tiden.

Faktisk er vi ret tæt på at bestille en rejse sydpå- gerne om en lille måned!


Norlie har nu åbnet op for deres forår/sommer kollektion på deres webshop.


Norlie har ændret deres koncept- de sælger nu kun via deres webshop og homeshoppingarrangementer.
Hvilket har gjort at priserne på tøjet er faldet- det kan vi li´ især nu hvor jeg har 2 børn at klæde på;)

På billedet har Dicte taget natkjolen på.
Jeg syntes dog sagtens det kan være en strandkjole til vores kommende ferie.

Bor du i Aarhus- Skanderborg egnen, ved jeg at Amira (Norlie konsulent) holder åbent hus fra den 23-30 marts.
Kig forbi- det gør jeg;)

Se mere på facebook om åbent hus.

Indlægget er sponsoreret - ord og billeder er mine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar