lørdag den 26. januar 2013


Dicte og Sigurd har fået nye trøjer af deres strikkende bedstemor!

Det er det første stykke "ens" tøj de har og jeg syntes bare de er så fine;)

Sigurd er nu et år, og jeg kan virkelig mærke de har glæde af hinanden.
Lyden af 2 børn der bare klukker af grin, når de jagter hinanden i stuen er fantastisk! 

Dicte havde lige en periode, hvor Sigurd ikke måtte røre hende ting- særligt dynen, for der kom jo ulækkert savl på! 
Hun er heldigvis ovre det og syntes bare han er sød og nuttet!



13 kommentarer:

  1. Fine, fine sweatre:) Skal du ikke også ha en;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville jeg gerne, men vi har lige fået tvillinger i familien, så hun har vist nok at se til;)

      Slet
  2. Jeg synes også I skal lave en trio ;) Skønne ser de ud i hvert fald.

    SvarSlet
  3. Ih så fine de ser ud!! :) Lækre.

    SvarSlet
  4. Skønne skønne unger..! Og sweatre..:) Sådan en kunne jeg også rigtig godt tænke mig til Karoline...

    SvarSlet
  5. Skønne sweatre med lækkert indhold.... Har selv opskriften liggende til engang når tiden er der!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak;)

      Håber tiden snart er til det!

      Slet
  6. Jeg stemmer også for at du skal have en Tenna:-) Hvor ser de bare dejlige ud:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også dejlige- dog til tider hysteriske;)

      Slet
  7. Sikke nogle super skønne børn, og vildt lækre trøjer! Bare det var mig der havde sådan en strikkende bedstemor:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet